poniedziałek, 6 lipca 2015


Myślisz, że znasz życie? Że Twój wiek świadczy o dorosłości? Że rodzice są Ci już nie potrzebni? Że znajomi są najważniejsi? A czy możesz być w stu procentach pewien, że kiedy będziesz ich potrzebował to będą przy Tobie? Że nie zostawią Cię przy pierwszej lepszej okazji? Że zależy im na Tobie? Że jesteś dla nich ważny? A co jeśli to tylko powłoka? Jeśli tak naprawdę nie interesujesz ich? Teraz pewnie mówisz, że jestem głupia, że się nie znam, że mam iść do diabła. Ale… Pomyśl. Kiedy ostatni raz coś dla Ciebie zrobili? Tak nie chcąc nic w zamian, bezinteresownie… Pamiętasz? Nie? Ludzie są podli, dlatego nie warto im ufać, bo kiedy powinie Ci się noga zostawią Cię, odwrócą się od Ciebie, będą uważać Cię za gorszego od siebie…

Jestem Fiore Harvey, a to jest historia mojego życia. 









Uczmy się na cudzych błędach…











9 komentarzy:

  1. Trafiłam tu przez spis ff. :D
    No jestem ciekawa jak będzie wyglądało opowiadanie. :)
    Tak btw. śliczny szablon. :3
    Powiadamiaj mnie o rozdziałach. :)
    Zapraszam do mnie
    http://zagubieni-w-echu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tło. Trochę się utożsamiłam z tym postem, czy wstępem. Nie bardzo wiem jak to nazwać. :P W każdym razie super!

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wstęp. Nie potrafię wywnioskować o czym będziesz pisać i to najbardziej lubię - tajemniczość.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    we-are-a-broken-people.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam zakładkę: "Związani" i widzę, że szykuje się nam ff z Ashtonem. :)

      Usuń
    2. Tak, mam nadzieję, że się Wam spodoba i, że ktoś to będzie czytał. :)

      Usuń
  5. Hmm...Chyba będę tu zaglądać częściej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja.chce.już.rozdział. :3 bardzo bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest cudowne! Zaciekawiłaś, mnie i zabawię tu na długo!
    http://zapomnianeslowa.blogspot.com/ zapraszam, również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń